Mostra el registre parcial de l'element

dc.creatorSuárez Garrido, Lauraca
dc.date.accessioned2023-05-05T07:53:57Z
dc.date.available2023-05-05T07:53:57Z
dc.date.created2023-02-14ca
dc.identifierAF_2023_02_05ca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11091/80237
dc.descriptionMarta Esteban tria "Messidor" com a emblema de la carta blanca que li hem ofert. El títol d’aquesta pel·lícula d’Alain Tanner va donar nom a una de les seves empreses, amb les quals va produir dos altres títols del cineasta suís, recentment desaparegut.

Tampoc no pot faltar-hi una de les seves moltes col·laboracions amb Cesc Gay, fruit d’una complicitat a força de personatges quotidians i diàlegs enginyosos; la incursió internacional Land and Freedom, sota la direcció de Ken Loach; la comèdia Inconscientes, dirigida per Joaquim Oristrell, o el documental Pa’trás ni pa’tomar impulso, reminiscència dels seus orígens professionals al Perú.

Després vindria l’etapa com a realitzadora de Cinema 3, gresol cinèfil on es conjuguen alguns dels títols que ha triat: The Cook, the Thief, His Wife and Her Lover; Breaking the Waves; L’homme blessé; Secrets and Lies, i una única excepció nord-americana, Apocalypse Now Redux.
ca
dc.format.mediumDigitalca
dc.rightsTots els continguts digitals d’aquest Repositori estan subjectes a l’autorització dels titulars dels drets d’explotació. Només les obres totalment en domini públic podran ser utilitzades sense demanar permís. Així mateix, no estan subjectes a l’autorització dels titulars dels drets d’explotació  les obres que la llei autoritza per a garantir determinades funcions culturals, socials i educatives. La llei les recull principalment en els articles 31-40. Cal destacar l’article 37 que tracta sobre les reproduccions i actes de comunicació pública realitzats per  biblioteques, filmoteques,  museus, arxius i institucions de titularitat pública per a fins d’investigació i conservació. Podeu consultar en aquest enllaç.ca
dc.rightsTodos los contenidos digitales de este repositorio están sujetos a la autorización de los titulares de los derechos de explotación. Solo las obras consideradas totalmente en dominio público podrán ser utilizadas sin pedir permiso. Asimismo, no están sujetas a la autorización de los titulares de los derechos de explotación las obras que autoriza el Real Decreto Legislativo 1/1996, de 12 de abril, para garantizar determinadas funciones culturales, sociales y educativas, principalmente en los artículos 31-40. Cabe destacar, concretamente, el artículo 37, que trata sobre las reproducciones y actos de comunicación pública llevados a cabo por bibliotecas, filmotecas, museos, archivos e instituciones de titularidad pública para fines de investigación y conservación. Puede consultar el decreto mencionado en este enlace.es
dc.rightsAll digital content of this repository is subject to authorisation by the owners of the exploitation rights. Only works that are entirely in the public domain may be used without requesting permission. Likewise, neither are works authorised by Royal Legislative Decree 1/1996, of 12 April, to guarantee certain cultural, social and educational functions subject to authorisation by the owners of the exploitation rights, mainly referred to in articles 31 to 40. It should be highlighted that Article 37 deals with copies and acts of communication to the public undertaken by publicly owned libraries, film archives, museums, archives and institutions for the purposes of research and conservation. For the consolidated text of the Decree, follow this link.en
dc.subjectCarta blanca a Marta Estebanca
dc.titleCarta blanca a Marta Estebanca
dc.typestill images.photographca
dc.coverage.countryCatalunyaca
dc.format.colorColorca
dc.coverage.placePlaça Salvador Seguí (Barcelona)ca
dc.fonsFilmoteca de Catalunyaca
dc.accessrightsDEFAULTca


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element